About us

رستوران تایم لپس

کافه رستوران تایم لپس کیش
5/5

رستوران تایم لپس

بهترین رستوران کیش

چون در تایم لپس “کیفیت” حرف اول را میزند…

با افتخار میزبان شما هستیم.

همه میدانند که کلیه غذاهای کافه تایم لپس به صورت روزانه از محصولات تازه خریداری شده تا مشتریان و همراهان همیشگی تایم لپس، در کنار تنوع و کیفیت منو غذایی از طعم و عطر یک غذای سالم و بینظیر در فضایی دوستانه لذت ببرند.

با تایم لپس خاطره بساز!

رستوران تایم لپس کیش

شعبه مرکزی مجموعه‌ی کافه رستوران تایم‌لپس در شهریور سال نود و هشت، با سرمایه‌گذاری هلدینگ آرمانی در طبقه‌ی چهارم کوروش برند سنتر جزیره‌ی کیش، با مساحتی بالغ بر هزار مترمربع راه‌اندازی شده است. تایم‌لپس محصول هم‌فکری و نیاز سنجی و طراحی سه تیم حرفه‌ای از طراحان طعم و مزه، معماران داخلی و گروه بهره بردار و برندینگ متخصص است که در یک تعامل دقیق،رستوران تایم لپس کیش تلاش کرده‌اند استاندارد‌های کیفی خدمات گردشگری را در کشورمان ارتقا دهند. 

در شعبه مرکزی تایم‌لپس نزدیک به هفتاد نفر پرسنل جوان و آموزش دیده با میانگین تحصیلات کارشناسی مشغول به کارند که سطح رفتار حرفه‌ای ایشان به‌طور پیوسته مورد ارزیابی واحد کنترل کیفیت هلدینگ آرمانی‌ست و برای به روز رسانی آن، از دوره‌های آموزش ضمن خدمت به‌صورت پیوسته استفاده می‌شود. تایم‌لپس جزو معدود مراکز گردشگری با محوریت کافه رستوران است که از سرویس دقیق و هوشمند ارتباط با مشتریان بهره‌مند بوده و همکاران این واحد، مدام در حال رصد نظرات و پیشنهادات مهمان‌های ارجمند از طریق شبکه‌های اجتماعی هستند.
محصولات غذایی تایم‌لپس که در گروههای مختلف خوراکی و نوشیدنی به همین نام در ایران و امارات به ثبت رسیده، پیوسته مورد کنترل کیفی و همچنین آزمایش‌های دقیق پزشکی قرار می‌گیرند تا ضمن حصول اطمینان کامل از سلامت محصول، ارتقای کیفیت و ایجاد تنوع در برنامه‌کاری همیشگی این مجموعه باقی بماند. در کنار دغدغه‌ی طعم و کیفیت، فضای آراسته و خدمات با کیفیت مبتنی بر احترام و تجلیل شخصیت میهمان، آرمان اصلی ما در تایم‌لپس است.

Life is too short, enjoy it رستوران تایم لپس کیش

رستوران تایم لپس کیش

رستوران تایم لپس کیش